Zákazník, ktorý sa cíti byť podvedený, sa teraz môže vrátiť k pôvodnému dodávateľovi energií a vyhnúť sa pritom pokutám
ČO MÁ ZÁKAZNÍK ROBIŤ, AK SA CÍTI BYŤ PODVEDENÝ
Podľa zákona môže do 14 dní odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s podomovým predajcom (za nevýhodných podmienok alebo bez dostatočnej informovanosti) a to bez udania dôvodu. Druhá zmluvná strana musí toto odstúpenie rešpektovať.
Ak už ubehla 14 dňová lehota, zákazník by si mal podrobne PREŠTUDOVAŤ ZMLUVNÉ PODMIENKY a sústrediť sa na tie, za ktorých je možné zmluvu vypovedať, a prípadne rátať so sankciami za predčasné ukončenie zmluvného vzťahu.
Zavolať na bezplatnú Linku bezpečného predaja 0800 123 532, alebo si vyhľadať informácie na www.vse.sk.
VÝPOVEĎ ZO ZMLUVY BEZ SANKCIÍ
Zákazník, ktorý sa cíti byť podvedený, si môže vyriešiť svoju situáciu teraz, v čase zverejňovania cenových rozhodnutí. V nadväznosti na nové regulačné obdobie každý dodávateľ elektriny predložil ÚRSO svoj cenový návrh.
Ceny za dodávku elektriny sa upravia najneskôr k 1. januáru 2017. Vyjadrenie nesúhlasu so zmenou ceny za dodávku je jednou z možností, ako Zmluvu o združenej dodávke elektriny vypovedať bez sankcií a pred uplynutím viazanosti. Zákazník môže zmluvu tiež bezodplatne vypovedať v prípade, že nesúhlasí s prípadnou zmenou obchodných podmienok dodávateľa. Výpoveď musí byť dodávateľovi doručená najneskôr 15 dní pred plánovaným dňom účinnosti zmeny ceny alebo obchodných podmienok.
Súčasných zákazníkov i zákazníkov, ktorí sa rozhodnú vrátiť sa k VSE, čaká bezpečná a spoľahlivá dodávka elektriny, výhodné ceny elektriny a navyše riešenia šité na mieru. Naši energetickí poradcovia vedia identifikovať straty a zbytočné náklady na energie a navrhnúť riešenie presne pre danú domácnosť.