Turnaj French Open na privátnom cloude od IBM
V rámci technologického partnerstva na tenisovom turnaji 2012 Roland-Garros (French Open) poskytuje IBM (NYSE:IBM) privátne cloudové riešenie a sprievodné služby, vďaka ktorým dokáže uspokojiť rastúce požiadavky tenisových fanúšikov na dostupnosť aktuálnych údajov, štatistík a videí prostredníctvom internetu, inteligentných telefónov a tabletov.
Počas turnaja French Open, ktorý vyvrcholí 10. júna, sa očakáva stonásobný nárast návštevníkov oficiálnej webovej stránky www.rolandgarros.com. IBM SmartCloud infraštruktúra pomôže stránke zvládnuť návaly fanúšikov, pričom zároveň zabezpečí podrobnú predzápasovú analýzu a aktualizáciu diania na kurtoch.
Prostredníctvom technológie IBM SlamTracker zabezpečuje IBM analýzu dát a informácie, ktoré fanúšikom umožnia lepšie pochopiť aký výkon musia jednotliví hráči podať, aby vyhrali zápas. SlamTracker zbiera, analyzuje a vizualizuje množstvo informácií zo zápasu v reálnom čase a fanúšikom prináša aktuálne výsledky, štatistiky a rozličné analýzy. Kliknutím na časovú os sa fanúšikovia dozvedia o najdôležitejších okamžikoch a kľúčových bodoch v zápase. Tento výkonný nástroj na analýzu dát môžu fanúšikovia použiť priamo počas zápasu alebo po jeho ukončení.
Riešenie IBM SmartCloud, ktoré posilňuje oficiálnu turnajovú stránku, virtualizuje niekoľko serverov umiestnených na 3 odlišných miestach, a stránka sa tak dokáže prispôsobiť nárazovým náporom fanúšikov.
V roku 2011 si Roland-Garros stránku pozrelo 11,2 milióna unikátnych užívateľov, čo je o 21 percent viac ako v roku 2010.
Zdroj: IBM