Stredoslovenská energetika pre zhoršujúcu sa pandemickú situáciu zatvorila svoje zákaznícke centrá
Ako informuje firma na svojej internetovej stránke, urobili tak preventívne v súvislosti so zhoršujúcou sa epidemiologickou situáciou šírením nového koronavírusu a ochorením COVID-19 a uznesení vlády Slovenskej republiky o obmedzenom pohybe.
Od 26. októbra tak zatvorili svoje klientske centrá v Banskej Bystrici, Žiline, Martine, Lučenci, Prievidzi, Dolnom Kubíne, Zvolene, Považskej Bystrici a Liptovskom Mikuláši.
Cieľom tohto opatrenia je podľa energetikov ochrana zamestnancov aj zákazníkov. Spoločnosť vyzýva zákazníkov, aby využili telefonický alebo e-mailový spôsob kontaktovania zákazníckych centier v pracovnej dobe od 8:00 do 15:00 každý pracovný deň.
„Až do odvolania sme upravili aj pracovnú dobu na našej zákazníckej linke od 8:00 do 16:00 každý pracovný deň,“ uvádza SSE s tým, aby ich záujemcovia kontaktovali len s nevyhnutnými zákazníckymi požiadavkami.