Stredoslovenská energetika otvorila v Liptovskom Mikuláši zákaznícke centrum
SSE má vlastné zákaznícke centrá, ktoré sú integrálnou súčasťou spoločnosti a v súčasnosti rozvíja projekt partnerských zákazníckych centier. V jednotlivých mestách hľadá partnera, ktorý bude klientom poskytovať služby pod značkou SSE. „Je to rozšírenie tej tradičnej filozofie osobného kontaktu so zákazníkom, pretože v súčasnej modernej dobe, kde prevláda elektronická komunikácia, si uvedomujeme, že existuje značná skupina klientov, ktorá preferuje osobný prístup,“ vysvetlil pre TASR Zdeněk Schraml, generálny riaditeľ spoločnosti s tým, že ročne by chceli v novootvorenom centre obslúžiť približne 15.000 zákazníkov.
„Veľa vecí, ktoré sa momentálne zavádzajú, sú tak zložité, že je nutné ich vysvetliť osobne. Či už sú to energetické certifikáty alebo možnosti solárnych panelov na strechách, sú to veci, ktorým nie každý rozumie,“ dodal Schraml. Iniciatívu SSE privítal aj primátor mesta Liptovský Mikuláš Ján Blcháč. Zároveň vyjadril nádej, že nové zákaznícke centrum prispeje k zlepšeniu komunikácie medzi spotrebiteľmi a dodávateľom elektrickej energie a plynu. „Zase sa zvyšuje úroveň služieb v meste Liptovský Mikuláš, oceňujem túto iniciatívu,“ vyjadril sa.
Stredoslovenská energetika pôsobí na trhu už takmer 90 rokov a dodáva energiu vyše 700.000 zákazníkom. Okrem dodávky elektriny a plynu ponúka riešenia pre zvyšovanie energetickej efektívnosti, optimalizáciu spotreby a manažment energií.
Copyright © TASR 2016