Stanovisko SPP ku aukcii plynu pre domácnosti
SPP preferuje priamu komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Spoločnosť poskytuje, ako najväčší dodávateľ energií na Slovensku, svojim zákazníkom – domácnostiam širokú ponuku rôznych produktov v oblasti dodávky plynu, ale aj elektriny, vrátane mnohých doplnkových služieb, prostredníctvom ktorých môžu využívať energie vo svojej domácnosti efektívnejšie a ušetriť. Odberatelia energií majú, samozrejme, právo na zmenu svojho dodávateľa, mali by však vždy vopred starostlivo zvážiť reálnu výhodnosť danej ponuky a venovať, okrem samotnej ceny, náležitú pozornosť aj ďalším zmluvným podmienkam. To platí aj v prípade, ak sa rozhodnú pre účasť v aukcii na dodávku plynu a na jej základe zmeniť svojho dodávateľa plynu.
V prípade akýchkoľvek pochybností, vrátane podobnej situácie, vždy platí, že odberatelia sa môžu obrátiť na Zákaznícku linku SPP na čísle 0850 111 363. SPP, v snahe neustále skvalitňovať svoje služby a pôsobiť na trhu transparentne a férovo, zriadil pre odberateľov, ktorý majú pochybnosti o férovosti ponuky na dodávku energií tiež bezplatnú Férovú linku SPP na čísle 0800 126 076. Prostredníctvom tejto linky sme pripravení poskytnúť odberateľom plynu, vrátane tých, ktorí nie sú zákazníkmi SPP, potrebné informácie a pomoc s vyriešením vzniknutých komplikácií a nejasností tam, kde je to z našej strany možné.