Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. apríla 2016 Plyn a ropa od Energia.skSITA

SPP za etiku v podnikaní získal Veľkú cenu SOPK

SOPK túto súťaž vyhlasuje každoročne už od roku 2002. Ocenenie udeľuje podnikateľským subjektom za dodržiavanie etických princípov v podnikaní v záujme rozšírenia okruhu dôveryhodných podnikateľov. „Veľká cena SOPK je príležitosťou ukázať širokej podnikateľskej i laickej verejnosti, že podnikať na Slovensku sa dá slušne a korektne, že etika je samozrejmou súčasťou podnikateľského života,“ podotkol predseda SOPK Peter Mihók a dodal, že spoločnosti musia byť etickým a čestným partnerom pre svojich obchodných partnerov, zákazníkov, zamestnancov, orgány štátnej správy i širokú verejnosť, ale napokon aj vzorom pre svojich konkurentov.

Za rok 2015 sa takouto spoločnosťou stal práve SPP. „Toto ocenenie našej činnosti nás teší o to viac, že tento rok si pripomíname 160 rokov plynárenstva na Slovensku. SPP na túto tradíciu spoľahlivej a ekologickej energie priamo nadväzuje, a preto je toto ocenenie pre nás zároveň záväzkom. Byť najvýznamnejším dodávateľom plynu a elektriny totiž so sebou nesie aj pocit zodpovednosti a znamená aj dodržiavanie etických princípov, či férového prístupu,“ vyhlásila pri preberaní ocenenia Ivana Zelizňáková, členka predstavenstva SPP.

SPP sa ako energetický líder a kľúčový dodávateľ plynu na Slovensku pýši celkovým podielom na trhu viac ako 58 %, pričom elektrickú energiu dodáva na takmer 120-tisíc odberných miest po celom Slovensku. Filozofiou SPP je byť nielen najlepším a najväčším, ale aj férovým partnerom – zákazníkov, dodávateľov a  aj zamestnancov. SPP preto striktne dodržiava etické princípy, ktorých súčasťou je napríklad otvorená a transparentná komunikácia, žiadne „chytáky“ či skryté sankcie v obchodných podmienkach a korektné zmluvné vzťahy. Férovú cestu si razí aj voči svojej konkurencii, stráni sa akýchkoľvek nekalých praktík či zavádzajúcej reklamy. Štandardom v SPP je osobná starostlivosť a dostupnosť po celom Slovensku, čo sa pozitívne odzrkadľuje aj v pravidelných prieskumoch spokojnosti zákazníkov. Dôkazom je, že SPP dôveruje 1,3 milióna zákazníkov po celom Slovensku.

Zdroj: Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.