Slovenský plynárenský priemysel pre zlepšenie situácie už tiež otvoril svoje zákaznícke centrá
„Na základe vyhodnotenia súčasnej situácie a za prijatia dôkladných opatrení na ochranu zdravia a bezpečnosti tak zákazníkov, ako i zamestnancov, pristupujeme od utorka k znovuotvoreniu všetkých svojich 19 zákazníckych centier po celom Slovensku,“ informoval hovorca SPP Ondrej Šebesta.
Plynári upozorňujú, že vstup do každého zákazníckeho centra bude možný len s rúškom na tvári a zároveň bude zo strany zamestnancov SPP regulovaný v zmysle dodržiavania maximálneho možného počtu zákazníkov na meter štvorcový.
„Zákazníkom budú k dispozícii jednorazové písacie potreby. Zamestnanci zákazníckych centier budú pracovať v záložných tímoch, s možnosťou rýchlej výmeny,“ konštatoval Šebesta, podľa ktorého sa SPP darilo aj počas pandémie koronavírusu zabezpečovať bezproblémové dodávky energií a služieb prostredníctvom elektronickej a telefonickej komunikácie. „Tieto možnosti ostávajú pre zákazníkov SPP aj naďalej plne k dispozícii,“ uzavrel Šebesta.
Svoje zákaznícke centrá už otvorili aj ďalšie veľké energetické spoločnosti, ako napríklad Stredoslovenská energetika, Východoslovenská distribučná či ZSE Energia.