Každá tretia firma si pri zmene dodávateľa vyberá ČEZ Slovensko
„Spoločnosti s priemernou spotrebou približne 100 MWh za rok ako napríklad pekárne, autoservisy a ďalší drobní živnostníci, sú citlivejšie na výšku nákladov za energie, a o zmenu dodávateľa tak prejavujú väčší záujem. Sme radi, že im naša ponuka vyhovuje najviac,“ uviedol generálny riaditeľ ČEZ Slovensko Igor Nagy.
ČEZ Slovensko ponúka svojim zákazníkom priaznivejšie ceny v porovnaní s tradičnými dodávateľmi po celú dobu trvania zmluvy. Okrem toho zastáva ČEZ smerom ku klientom individuálny prístup, ktorého základným atribútom je jednoduchosť. Napríklad využitím webovej aplikácie ČEZ online si zákazníci z pohodlia domova obslúžia všetky svoje odberné miesta, nastavia si výšku zálohových platieb alebo zmenia spôsob platby.
ČEZ Slovensko chce pokračovať v akvizícii nových klientov najmä zo segmentu malých a stredných firiem aj naďalej. „Oproti vlaňajšku chceme zvýšiť počet firemných zákazníkov, ktorí sa rozhodnú zmeniť svojho dodávateľa,“ doplnil Nagy. Spoločnosť ČEZ Slovensko dodala v roku 2013 svojim zákazníkom približne 1500 GWh elektriny a 1500 GWh plynu. Člen silnej energetickej Skupiny ČEZ vlani hospodáril so ziskom vyše 1,48 mil. eur.
Zdroj: ČEZ Slovensko