IBM rozšírila portfólio svojich služieb Smarter Commerce
Iniciatívu Smarter Commerce predstavila IBM v marci roku 2011. Spoločnostiam v jej rámci poskytuje softvér a služby, ktoré pomáhajú transformovať obchodné procesy tak, aby boli firmy na súčasnom digitálnom trhu schopné rýchlejšie a adekvátne reagovať na zmeny v dopyte zákazníkov. Sprístupnením týchto riešení cez cloud zaisťuje spoločnostiam okamžitý prístup k informáciám o zákazníkoch a zabezpečuje rýchlu návratnosť investícií.
DemandTec je dodávateľom cloudového analytického softvéru, ktorý pomáha
Spoločnostiam prispôsobovať produktové portfólio a upravovať cenové a reklamné stratégie v širokom kontexte komerčných aktivít zahŕňajúcich maloobchodný predaj, B2C a spotrebný tovar. Firmy sa tak môžu okamžite informovať o aktuálnych trendoch a želaniach svojich zákazníkov a prijímať lepšie a informovanejšie rozhodnutia ohľadom cenovej politiky, reklamnej stratégie a skladby sortimentu s výrazne pozitívnym vplyvom na tržby a zisk. Na základe rýchlej analýzy spotrebiteľských trendov môže napríklad pracovník zodpovedný za riadenie produktových kategórií v spoločnosti dodávajúcej spotrebiteľský tovar vyjednať s maloobchodným predajcom pružné nastavenie cien a docieliť tak vyšší a stabilnejší odbyt.
Zdroj: IBM