IBM je lídrom v analytike a optimalizácii
Podľa IDC je silnou stránkou IBM vývoj novej generácie nástrojov a metodológií, ako aj marketing a branding analytických služieb a vývoj rastových stratégií. IBM je označená ako spoločnosť, ktorá má „perfektnú kombináciu schopností na to, aby zostala aj naďalej lídrom v tejto oblasti a zároveň má správny mix strategických iniciatív pre ďalšie posilnenie svojej vedúcej pozície v tomto ekosystéme.”
Správa ďalej uvádza, že: „IBM je podľa IDC MarketScape celosvetovým lídrom. IBM v praxi stavia na silných kompetenciách v oblasti BAO (Business Analytics and Optimization) stratégií, BI (Business Intelligence) a riadenia výkonu (Performance Management), na pokročilých analytických a optimalizačných nástrojoch a na správe podnikových informácií (Enterprise Content Management). IBM má odborné tímy v ôsmych globálnych centrách, ktoré sú ďalej podporované kompetenčným centrom BAO. Vďaka tomu dokážu IBM experti pomáhať klientom na celom svete.” Jedno z globálnych centier sa nachádza aj na Slovensku.
„Bez dôveryhodných dát nie je možné získať relevantné informácie pre definovanie konkrétnych aktivít,” povedal Fred Balboni, globálny líder BAO v konzultačnej divízii IBM. „Naše kompetencie v analytike pomáhajú manažérom na celom svete – či už CMO, CFO, CEO alebo riaditeľom pre stratégiu a riadenie rizika, – ktorých priority a príležitosti závisia od schopnosti spracovať veľký objem dostupných dát.”
IBM rozvíja konzultačné služby v oblasti BAO od roku 2009 v špecializovanej konzultačnej divízii. Počas troch rokov sa počet konzultantov v tejto divízii zvýšil zo 4000 na 9000. IBM má v súčasnosti analytické centrá na celom svete a do výskumu „Big Data” (spracovanie veľkých objemov dát) plánuje ďalej investovať vyše 100 miliónov dolárov.
Viac informácií o IDC MarketScape nájdete na stránke: http://idcdocserv.com/234938e_IBM
Zdroj: IBM