Firma ČEZ Slovensko zaznamenala vlani rekordné výsledky
Spoločnosti ČEZ Slovensko sa v roku 2016 darilo najmä pri získavaní zákazníkov z firemného segmentu. Objem dodanej elektriny a zemného plynu vzrástol o 10 % oproti predchádzajúcemu roku, hrubá marža sa zvýšila vďaka dobre načasovaným nákupom elektriny ešte výraznejšie.
„Potvrdil sa aj dlhodobý trend akvizície nových klientov, v rámci ktorého sa počet firemných zákazníkov od roku 2015 zvýšil o takmer 30 %, čo aktuálne predstavuje bázu približne 4000 subjektov. Portfólio firemných zákazníkov chceme ďalej rozvíjať, napríklad aj ponukou širokej palety energetických služieb, ktoré už v Českej republike poskytuje spoločnosť ČEZ ESCO,“ uviedol generálny riaditeľ ČEZ Slovensko Igor Nagy.
O služby ČEZ Slovensko podľa neho prejavujú čoraz väčší záujem aj malé a stredné podniky, a to prevažne v regióne východného či stredného Slovenska. „Medziročný rast dodávky sa pri tejto skupine klientov pohybuje v ostatných rokoch na úrovni 30 %,“ spresnil Nagy. Počet klientov v segmente domácností sa udržiava na stabilnej úrovni približne 65.000 zákazníkov.
Popri rozširovaní počtu zákazníkov sa firma vlani venovala zlepšovaniu zákazníckeho informačného systému či zjednodušeniam v procesoch pre zákazníkov.
ČEZ Slovensko, s. r. o., je súčasťou skupiny ČEZ. ČEZ Slovensko je alternatívnym dodávateľom elektriny a plynu s pôsobením v segmente od domácností až po veľkoodberateľov.
Copyright © TASR 2017