Enel odmenil víťazov súťaže We Are Energy, usporiadanej pre deti svojich zamestnancov z celého sveta
Prezident Enelu Paolo Andrea Colombo a generálny riaditeľ Fulvio Conti v sále Enelu v Ríme ocenili víťazov medzinárodnej súťaže We Are Energy, usporiadanej pre deti zamestnancov skupiny Enel. Súťažiaci vo veku od 8 do 17 rokov pochádzajú 13 krajín, v ktorých je skupina aktívna. Slávnostný deň We Are Energy 2012 moderovala známa televízna osobnosť Alessandro Cattelan. Na podujatí sa zúčastnili viacerí diplomati a predstavitelia ocenených krajín ako Rusko, Rumunsko, Slovensko či Peru.
Súčasný ôsmy ročník We Are Enery bol venovaný téme „5 hodnôt, 1000 vášní”, ktorá sa sústredila na univerzálne hodnoty Enelu: rešpekt, pozornosť voči ľuďom, sústredenie na výsledky, prísna etika a sociálna zodpovednosť. Tieto hodnoty inšpirovali približne 3900 detí a mladých ľudí, ktorí vytvorili poviedky, kresby, rozhovory, plagáty, videá, vynálezy, blogy, videohry, modely, krátke filmy, výskumy aj knižky s priestorovými obrázkami.
Kreativita a uvedomelosť týchto mladých ľudí spôsobili, že rozhodovanie národných komisií pre výbere víťazov bolo veľmi náročné. Napokon vybrali 118 víťazov, ktorí pochádzajú z 13 z 21 krajín Enelu, zapojených do súťaže: z Talianska, Rumunska, Slovenska, Ruska, Španielska, USA, Panamy, Čile, Kolumbie, Peru, Guatemaly, Francúzska a Grécka.
118 víťazov bude bývať v hoteli Terre del Verde v meste Gualdo Tadino v talianskom regióne Umbria až do 31. júla. Dovtedy sa budú môcť zúčastniť rôznorodých aktivít vrátane špeciálnych divadelných (vedených členmi divadelného súboru Quelli di Grock) a novinárskych workshopov. Pobyt umožní deťom, aby sa navzájom spoznali, zabavili sa a učili, čiastočne vďaka pomoci vychovávateľov.
Svojimi prácami mladí víťazi prispeli k obohateniu obsahu druhého vydania magazínu We Are Energy 2012, ktorý dostali členovia manažmentu skupiny Enel počas slávnostnej ceremónie. Súťaž vyvolala veľký záujem aj na internete. Internetová komunita sa skladá z viac ako 2-tisíc registrovaných členov a viac ako 800 odberateľov na Facebooku. Intranetová stránka venovaná súťaži zaznamenala od januára viac ako 40-tisíc návštev.
Zdroj: Slovenské elektrárne