VSE opäť reaguje na nekorektné správanie
Na základe sťažností a podnetov našich zákazníkov týkajúcich sa nekalých praktík predajcov, chceme touto cestou poskytnúť základné informácie o tom, ako postupovať v prípade, ak predajca zaklope na dvere a tvrdí, že VSE mení predmet svojej činnosti.
Overte si totožnosť predajcu
„Východoslovenská energetika a.s. nemení predmet svojej činnosti,“ upozorňuje všetkých odberateľov hovorkyňa spoločnosti Andrea Danihelová. „V prípade, že zákazníka osloví podomový predajca, ktorý tvrdí, že to tak je, nemá pravdu. Všetkých zákazníkov upozorňujeme, aby neverili týmto vyhláseniam a radšej zavolali na Linku VSE 0850-123-333,“ dodáva A. Danihelová. VSE je naďalej dodávateľom elektriny pre viac ako 500 tisíc zákazníkov z východného Slovenska.
Podľa informácií našich zákazníkov môžeme povedať, že obyvateľov navštevujú aj predajcovia, ktorí vyberajú poplatky v hotovosti priamo doma u zákazníka a pod zámienkou energetického poradenstva žiadajú predloženie faktúry za elektrinu. „VSE však nevyberá poplatky doma u zákazníkov a ani nemení spôsob fakturácie,“ zdôrazňuje hovorkyňa spoločnosti.
Na nápravu máte 7 dní
VSE zároveň dáva do povedomia, že platná slovenská legislatíva umožňuje brániť sa proti obchodným zmluvám, ktoré boli uzatvorené za nevýhodných podmienok alebo bez dostatočnej informovanosti. Konkrétne pokiaľ ide o zmluvy, ktoré sa podpísali v bytových alebo domových priestoroch tej – ktorej domácnosti. Zákazník môže druhej zmluvnej strane písomne doručiť odstúpenie od zmluvy v lehote do 7 pracovných dní od jej uzavretia aj bez udania dôvodu a druhá zmluvná strana musí toto odstúpenie rešpektovať.
Zdroj: Východoslovenská energetika