ČEZ Slovensko zaznamenal vlani rekordný rok
Spoločnosti ČEZ Slovensko sa v roku 2016 darilo najmä pri získavaní zákazníkov z firemného segmentu. Objem dodanej elektriny a zemného plynu rástol o 10 % oproti predchádzajúcemu roku, hrubá marža rástla vďaka dobre načasovaným nákupom elektriny ešte výraznejšie.
„Potvrdil sa aj dlhodobý trend akvizície nových klientov, v rámci ktorého sa počet firemných zákazníkov od roku 2015 zvýšil o takmer 30 %, čo aktuálne predstavuje bázu približne 4 tis. subjektov. Portfólio firemných zákazníkov chceme ďalej rozvíjať, napríklad aj ponukou širokej palety energetických služieb, ktoré už v Českej republike poskytuje spoločnosť ČEZ ESCO,“ uviedol generálny riaditeľ ČEZ Slovensko Igor Nagy.
O služby ČEZ Slovensko prejavujú čoraz väčší záujem aj malé a stredné podniky, a to prevažne v regióne východného, či stredného Slovenska. „Medziročný rast dodávky sa pri tejto skupine klientov pohybuje v ostatných rokoch na úrovni 30 %,“ spresnil Nagy. Počet klientov v segmente domácností sa udržiava na stabilnej úrovni zhruba 65 tisíc zákazníkov. Tento segment pozitívne ovplyvňuje úspešné hospodárenie firmy v uplynulých rokoch.
Popri rozširovaní počtu zákazníkov sa firma v minulom roku venovala zlepšovaniu zákazníckeho informačného systému či zjednodušeniam v procesoch pre zákazníkov. Práve prehľadnejšia ponuka zvyšuje atraktivitu dodávateľa v očiach zákazníkov.
Zdroj: ČEZ Slovensko