Je zmena dodávateľa energií výhodná?
Na nevhodné spôsoby obchodných zástupcov upozornila aj pani Mária zo Žiliny. „Navštívili ma podomoví predajcovia energií. Keďže som už s nimi mala negatívnu skúsenosť z minulosti, odmietla som akúkoľvek komunikáciu a poslala som predajcov preč. Tí však boli neodbytní a trvali na podpísaní novej zmluvy. Našťastie som neustúpila a nakoniec predajcovia odišli. Celé stretnutie ma rozhorčilo a rozčúlilo.“
Stredoslovenská energetika (SSE) nevyužíva formu podomového predaja. Osobný kontakt so zákazníkom prebieha priamo v zákazníckych centrách SSE alebo po predchádzajúcom telefonickom prípadne písomnom kontaktovaní, kedy sa zákazník s obchodným reprezentantom vopred dohodne na stretnutí.
SSE ponúka kvalitný a vždy dostupný zákaznícky servis, výhodné ceny elektriny aj plynu a navyše doplnkové služby, ktoré zákazníkom uľahčujú každodenný život. Ak vo vašej domácnosti dôjde k havárii alebo sa len niečo pokazí, môžete využiť asistenčné služby SSE OPRAVÁR. Do 2 hodín príde technik, ktorý poruchu odstráni. Ak chcete, aby váš plynový kotol fungoval bezpečne a úsporne, aj v tomto prípade vám pomôže SSE. So službou Servis plynových zariadení sa nemusíte báť, že vás blížiaca sa vykurovacia sezóna zastihne nepripravených. Výhodou je aj bezplatná internetová zákaznícka zóna WebSSErvis, ktorá umožňuje komunikáciu priamo z domu, kedykoľvek to potrebujete. SSE poskytuje svojim zákazníkom aj zaujímavé zľavy na nákup plastových okien, bojlerov, zatepľovacích systémov a iných produktov, ktoré pomôžu zvýšiť energetickú efektívnosť vašej domácnosti. Zľavy sa šplhajú až do 35 %. Dôležité je pozerať na kvalitu a spoľahlivosť dodávateľa energií, ktorú SSE svojim 700 000 zákazníkom dokáže zabezpečiť.
Zdroj: Stredoslovenská energetika, a.s.