Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
1. apríla 2014 Plyn a ropa od Energia.skSITA

SPP rozširuje duálnu ponuku Dve Energie o asistenčné služby

Produkt Dve Energie od SPP, okrem pohodlnej komunikácie s jedným dodávateľom, ponúka zákazníkom reálnu finančnú výhodu z toho, že majú obe energie pod jednou strechou. Jarná ponuka od SPP prináša produkt Dve Energie s elektrinou až na 12 mesiacov o 8 % výhodnejšie oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov pri uzavretí zmluvy na dodávku plynu a elektriny na obdobie 2 rokov. Výhodnejšiu cenu našim zákazníkom garantujeme aj počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Produkt Dve Energie je teraz ešte atraktívnejší vďaka novinke – Asistenčné služby SPP. Tieto služby ponúkajú napr. zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra, alebo sklenára v prípade havárie v domácnosti; zásah zámočníka v prípade zabuchnutých, alebo inak zablokovaných dverí; opravu domácich elektrických a plynových spotrebičov po záručnej dobe – chladnička, mraznička, pračka, a pod., zabezpečenie dodávateľa pre opravy a údržbu formou informačnej služby.

Ide o mimoriadne výhodné poistenie s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti, a to až do 150 eur na poistnú udalosť. Prvý rok ponúka SPP asistenčné služby bez poplatku a v druhom roku za symbolický poplatok 0,30 eur na mesiac.

SPP touto rozšírenou ponukou pokračuje v úspešnom oslovovaní zákazníkov predovšetkým v segmente Domácnosti. Od vstupu na trh s elektrinou sa spoločnosti podarilo uzavrieť spolu takmer  60 000 zmlúv. Podľa našich odhadov sa viac než tretina všetkých zákazníkov z radov domácností, ktorí v roku 2013 menili dodávateľa, rozhodla pre SPP.

„Dve Energie s Asistenčnými službami SPP v kombinácii s vysokou úrovňou nášho zákazníckeho servisu, férovým prístupom, celoslovenskou dostupnosťou a ďalšími kvalitnými službami, našim zákazníkom garantujú, že SPP má aktuálne jednu z najlepších ponúk na trhu. Dôvera našich zákazníkov potvrdzuje spoľahlivú a stabilnú značku SPP a zároveň nás zaväzuje neustále reagovať na aktuálne trendy na trhu s energiami a pozorne vnímať potreby našich zákazníkov. Mnohí z nich uprednostňujú on-line komunikáciu z pohodlia domova. V tomto roku zákazníkov budeme oslovovať adresnejšie aj v prostredí internetu,“ zdôrazňuje Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.

Výhody produktu Dve Energie pre domácnosti:

  • 8 % zľava na elektrinu na 12 mesiacov oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov.
  • Reálna finančná úspora: jeden mesiac elektriny zadarmo z ceny dodávky elektriny za rok.
  • Po zvyšnú dobu zmluvného vzťahu garancia nižších cien ako budú mať tradiční dodávatelia.
  • Zákazník si môže transparentne vypočítať výšku úspory pomocou kalkulačky na www.spp.sk
  • Asistenčné služby SPP s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti.
  • Celoslovenská pôsobnosť a zákaznícky servis – najväčšia sieť Zákazníckych centier na Slovensku (19), Zákaznícka linka SPP (pre domácnosti) a špeciálna Biznis linka (pre podnikateľov).
  • Komfort – zmenu dodávateľa elektriny zabezpečí za zákazníka SPP.
  • Spoľahlivosť a dôveryhodnosť dodávateľa.

Bližšie informácie a kalkulačka na orientačný výpočet úspor sú k dispozícii na www.spp.sk

Zdroj: SPP

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.