Energetické centrum dodržalo záväzok a dohodlo sa so spotrebiteľmi
„Od nášho vstupu do spoločnosti Energetické centrum sme deklarovali snahu riešiť pochybenia predošlého vlastníka a táto dohoda je dôkazom, že tento záväzok berieme vážne,“ povedal člen predstavenstva Energetického centra Jan Slabý. Ako ďalej dodal, nový vlastník začal nedostatky riešiť okamžite a spoločne so zástupcom dotknutých vlastníkov dospel k vzájomnej dohode a ukončeniu mimosúdnych rokovaní.
„Dohoda o úprave vzájomných vzťahov je v súlade s našou snahou transparentne a korektne pristúpiť k náprave problémov z minulosti a rovnako pôsobiť na slovenskom trhu s energiami. Naším cieľom je poskytovať zákaznícku starostlivosť na špičkovej úrovni založenú na osobnom prístupe, aby sme naplnili očakávania našich zákazníkov,“ doplnil Slabý.
Najčastejšími problémami, s ktorými sa spotrebitelia stretávali, boli nevyplatené preplatky za elektrinu a plyn, ale aj zmluvné sankcie za odstúpenie od zmluvy a poplatky za energetické poradenstvo, ktoré sú predmetom neprijateľných zmluvných podmienok. Zmluvy boli v niektorých prípadoch uzatvárané so zosnulými alebo s osobami, ktoré nie sú majiteľmi bytových priestorov. Spoločnosť nereflektovala vôľu spotrebiteľov zmeniť nastavenie mesačných zálohových platieb, viazla komunikácia a dochádzalo k špekuláciám pri výbere dĺžky viazanosti. Zúčastnené strany budú v mimosúdnom rokovaní pokračovať v priebehu budúceho týždňa s akcentom na uzatvorenie definitívnej mimosúdnej dohody.
Copyright © TASR 2013